Náray Tamás és Kósa Erika feltárja a siker titkát

2018. január 10.

Kezdj el tenni! Ez címe a Kósa Erika Akadémia által szervezett egész napos képzésnek, amely az EQ-szexi mozgalom 2018-as nyitórendezvénye. A rendezvényen Náray Tamás nemzetközileg elismert divattervező, író, Kósa Erika hazánk legsikeresebb üzletasszonya és Szántó Ferenc a Kósa Erika Akadémia előadója, mondják el a résztvevőknek, hogyan váltak a saját területükön sikeressé.

Náray Tamás és Kósa Erika feltárja a siker titkát

Az új esztendő beköszöntével örömmel és motiváltan teszünk fogadalmakat, hogy majd jövőre jobb lesz, mert másként fogjuk csinálni. Aztán pár hét elteltével alábbhagy a lelkesedésünk és a legtöbb esetben letérünk a kitűzött cél felé vezető útról. Kudarcot vallunk, mely örökre elkedvetlenít és feladjuk régóta dédelgetett álmaink megvalósítását. Ennek elkerülésében és a siker ízének megismerésében segít az új évben három Vízöntő, a megújulás jegyének szülöttjei, Kósa Erika, Náray Tamás és Szántó Ferenc, akik megosztják eddigi tapasztalataikat, a pályájuk során átélt nehézségeiket, és mindazt, amit annak érdekében tettek, hogy sikeres, és boldog emberekké váljanak.

„Mielőtt kitűzünk magunk elé egy célt nagyon fontos, hogy reális elvárásokat támasszunk magunkkal szemben. Ugyanis, ha nem tervezünk jól, gyakran akadályokba ütközünk, és ha ezek megfejtésére nem tudjuk a megoldást, könnyen feladjuk, meghiúsul, amit szeretnénk, kudarcot vallunk, csökken az önbizalmunk, és máris letértünk a sikerhez vezető útról” – mondja Kósa Erika, az EQ-sexy mozgalom alapítója, hazánk legsikeresebb üzletasszonya. - Első lépésként számba kell vennünk, hogy mit akarunk. Mikorra szeretnénk ezt megvalósítani? Egyedül vagy segítséggel? Mit kell megvalósítani pontosan, hogy elérhessük, amire igazán vágyunk. Ha ezekkel tisztában vagyunk, könnyebb lesz minden” – teszi hozzá az üzletasszony.
A Kezdj el tenni! képzési napon olyan témákat érintenek, mint Kihívás vagy kísértés? Mi a tudatos gondolatirányítás? Illetve a Komfortzónán innen és túl.

Sziget: nagyobb költségvetés, több sztárfellépő idén

Sziget: nagyobb költségvetés, több sztárfellépő idén

Idén a korábbinál több nemzetközi sztár ad koncertet a Sziget fesztiválon, miután a befektetőkkel közösen 12 százalékkal 8,6 milliárd forintra tudták növelni a költségvetést, és csak...
Charity Fest, fesztiválozás egy jó ügyért

Charity Fest, fesztiválozás egy jó ügyért

Fesztiválozni és közben egy jó ügyet támogatni? Igen, a Charity Fest hazánk első olyan adományfesztiválja, amelyen a résztvevők a kikapcsolódás mellett jót is cselekedhetnek. A Budapest...
Új imázsfilm a Balatonhoz

Új imázsfilm a Balatonhoz

A Nestléhez tartozó Balaton szeletnek készített imázsszpotot a J. Walter Thompson, amely a 18-29 éves korosztályt célozza meg.
Szólj hozzá Te is a cikkhez!
Név:
Hozzászólás:
Ellenőrző kód: